St. Remy de Provence

La Baux’dan çıktıktan sonra, dönüş yolumuzu biraz uzatmak pahasına St. Remy de Provence’ı da görmek istedik. . Provans’taki nerdeyse tüm küçük köylerde hayat akşam 20.00 civarında bitiyor. Biz de en azından akşam yemeğimizi başka bir köyde yeriz düşüncesiyle, bu sevimli köye geldik. 2 köyün arası 9 km olmasına rağmen ,köye vardığımızda artık hava iyice kararmaya yüz tutmuştu

IMG_8371 IMG_8359 IMG_8370 IMG_8379

Gündüz gözüyle olmasa da , kentin tarihi merkezini süsleyen 15. ve 16. yy.da inşa edilen malikanelerin siluetlerini gördük. Meydandaki küçük kiliseden yürüyerek ana caddeye vardık. Yolumuzun üstünde karşımıza çıkan sevimli kız, bize neşe kattı.

IMG_8357 IMG_8368 IMG_8372 IMG_8376

Sokakta yürüyen çok az insan olmasına rağmen, restorantlar tıklım tıklım doluydu. Bir İtalyan lokantasında biraz bekleyerek yer bulduk ve inanılmaz lezzetli bir akşam yemeği oldu. Ancak Aix en Provence’a otele dönüş için 75 km gideceğimizden ,yemekten hemen sonra yola çıktık. Uzun bir günün sonunda,yorgun ama dolu dolu geçirdiğimiz günden dolayı çok keyifliydik.